Bemutatkozás Ellenőrzés Hálózat Kiemelt partnerek Kapcsolat

Módszertan


Próbavásárlás


Mystery shopping titkos ügynökei

A próbavásárló csak akkor marad titokban, ha külsőségeiben megjeleníti a célcsoportra jellemző attribútumokat és felkészültségében képes arra, hogy természetes viselkedéssel, lámpaláz nélkül játssza végig a szerepét. Itt nem csak a „kibillenés” okozhat problémát, hanem a túljátszás is. A kompetencia hiányából fakadó túlkompenzálás az ügyintézőnek/eladónak ugyanúgy feltűnik, mint a valós érdeklődés hiánya.

Amennyiben a próbavásárló lebukik, az ügyintéző rájön, nem egy hétköznapi érdeklődővel/vásárlóval van dolga. A lebukás után már nem egy általános szituációt mér fel a próbavásárló és erről nem is fog tudni, ha az eladó elég jól játssza a szerepét és nem buktatja le magát. A legjobb próbavásárlók azok, akiknek nem kell mások bőrébe bújni, hanem ők maguk is megfelelnek a célcsoport kritériumainak. Nem eljátsszák az érdeklődést/vásárlást, hanem ők maguk is érintettek, mint érdeklődő/vásárlók a kutatást érintő témában.

Ehhez egy viszonylag nagy hálózatot fenntartó rendszerre van szükség, ami olyan struktúrában épül fel, ahol meg vannak azok a szintek, ahonnan a személyes ismeretség alapján ki lehet választani a legmegfelelőbb embereket az adott feladatra. A mi instruktori, kérdezői hálózatunk méretében és felépítésében is tökéletesen megfelel ezeknek a kívánalmaknak.

 
Bemutatkozás Ellenőrzés Hálózat Kapcsolat